Před uskutečněním nákupu na stránkách www.topeko24.cz doporučujeme, aby se kupující důkladně seznámil s následujícími informacemi. Dokončením objednávky kupující potvrzuje seznámení a odsouhlasení obchodních podmínek.
Prodejce je Natalia Holubová obchodní jméno TopEko24 se sídlem Palackého 39, Železnice 50713, Česká Republika, zapsaná do rejestriku podnikatelů pod číslem KRS 0000704634, s číslem IČO 04470346, DIČ CZ8151229944, Zapsaná v MuJc/2015/26062/ZU/7 Sp.zn.
dále jen Výrobce ( jedná na základě právního vztahu z výrobcem topného zdroje a zastupuje výrobce v České Republice, jedná jeho jménem a na základě platných zákonu v České Republice)
Obchodní podmínky a informace:
Před objednávkou neváhejte se nás zeptat na dotazy, které Vás zajímají.
Objednávka je závazná, a při její zrušení účtujeme 30% z částky ( Kotel, krb a td. se vyrábí na míru dle Váši objednávky, doprava do skladu v Česku a manipulace přináší další náklady).
Účtujeme zálohu při objednávce 30% není li dojednáno jinak .
Po naskladnění na skladě v Česku, Vás budeme telefonický kontaktovat a domluvíme s Vámi den a čas dodání.
Platba při předaní hotově, kód EET Vám následně pošleme e-mailem nebo sms, není li dohodnutá jiná forma.
Zboží Vám doručíme na adresu dodaní na vratné euro paletě, připravte paletu k vracení nebo platbu za paletu 350 Kč,-
Řidič není povinen, zboží stěhovat do kotelny, je to zcela na dohodě mezi zákazníkem a řidičem. Při teto manipulaci se účtuje manipulační poplatek od 3000 Kč, záleží na terénu a predispozici například kotelny. Proto prosím zajistěte další osoby na této úkony.
Při dodaní tepelné techniky můžete objednat montáž topného zdroje u řídíce. Toto zboží dováži proškolený instalatér, a na místě může udělat nezávislou odhadovanou kalkulaci.
Při předaní zkontrolujte kompletnost dodaní a podepište předávací protokol.
Při instalaci pracujeme výhradně se svým materiálem, který máme od spolehlivých dodavatelů.
Potřebujete poradit z dotací, rádi Vám pomůžeme s zpracováním a zapsáním do KOTLIKOVÉ DOTACE, máme výrobky zapsané v seznamu dotovaných výrobků. POZOR JEDNÁ SE O KOTLE NA DŘEVNÍ PELETY, DŘEVO NEBO ŠTĚPKU A TEPELNÉ ČERPADLA.
Práva a povinnosti kupujícího a prodávajícího se řídí těmito obchodními podmínkami a v ostatních případech se řídí platným Obchodním zákoníkem.
Záruční podmínky:
záruční podmínky, vždy jsou shodné se záručními podmínkami výrobce daného výrobků.
ZBOŽÍ ZAKOUPENÉ NA JINÉM ÚZEMÍ EU OD JINÉHO OBCHODNÍHO PARTNERA VÝROBCE NEPODLEHÁ ZÁRUCE V ČESKÉ REPUBLICE A JE TO UVEDENO V ZÁRUČNÍCH PODMÍNKÁCH. NAŠÉ FIRMA NENESE ŽÁDNOU ODPOVĚDNOST ZA SHODNOST S NAŠÍM VÝROBKEM ANI ZÁRUKU NAD TIMTO ZBOŽÍM!!! NA TOTO ZBOŽÍ NELZE UPLATNIT NAŠÉ DOTAČNÍ KÓDY.
Montáž musí provádět oprávněný instalatér.
Výrobce poskytuje na hořák záruku po dobu 2 let od prvního uvedení do provozu, nejpozději však do 1 měsíce od data nákupu.
Výrobce může podmíněně prodloužit záruční dobu na 3- 5 let roky za následujících podmínek:,
- krb a kotel namontovaný oprávněným instalatérem se směšovacím ventilem nebo kotlovým čerpadlem chránícím před teplotou vratné vody pod 50C výrobce poskytuje : 5 let záruku na těsnost tělesa kotle, dle typů kotle a výrobce.
- byl nainstalován a první spuštění bylo provedeno autorizovaným instalátore
- provádění následných pravidelných kontrol autorizovaným instalačním technikem po 36 měsících provozu.
Na zásobník vody namontovaný oprávněným instalatérem
2-5 let záruku na těsnost tělesa zásobníku, dle typů zásobníku a výrobce.
Na tepelné čerpadlo namontované oprávněným instalatérem
5 let záruka
VEŠKERÉ VAŽNĚJŠÍ OPRAVY PROVÁDÍ AUTORIZOVANÉ SERVISNÍ STŘEDISKO
Podmínky záruky:
□ vlastnictví správně vyplněné záruky,
□ doklad o koupi
□ montáž a první uvedení do provozu autorizovaným instalačním technikem,
□ Autorizovaný instalační technik provádí záruční kontroly placené uživatelem.
□ Povinné předložení kopie prvního protokolu o uvedení do provozu instalačním technikem
□ Povinné vrácení souhlasu se zpracováním údajů GDPR poštou nebo elektronický.
□ Povinné předložení kopie DOKLADU O KONTROLE KOTLE( REVIZE) dle zákona 201/2012 SB paragraf 17 odst. 1, písm. h). poštou nebo elektronický.
Záruka se nevztahuje na:
□ poškození způsobené nesprávným skladováním nebo přepravou zařízení.
□ poškození způsobené vadnou montáží a prvním spuštěním
□ škody způsobené nesprávným provozem zařízení a použitím nevhodných paliv,
□ závady způsobené nesprávně konstruovaným topným, komínovým a ventilačním systémem,
□ poškození způsobené faktory mimo kontrolu výrobce (včetně: povodeň, požár, elektrické rázy atd.)
□ spotřební díly podléhající opotřebení.
záruka se nevztahuje na součástí podléhající opotřebení během používáni kotle a to na šnek, deflektor, těsnění, rukojetí, keramické vložky, těsnění, ložiska, závěsy, zavity a lakové nátěry.
Pro uplatnění záruky připravte potvrzený záruční list, kopii revizní zprávy nebo doklad o koupi anody u zásobníku a fakturu o koupi.
Záruka propadá v důsledku:
□ výměny rozbitých dílu identifikující zařízení,
□ opravy neoprávněnými osobami,
□ změny součástí zařízení - provádění vlastních úprav,
□ ztráta nebo zničení záruky.
□ záruka na zahraničních trzích platí pouze v případě, že je zakoupena od autorizovaného distributora působícího v dané zemi, jinak je záruka neplatná.
Reklamační řád:
U nepoužitého spotřebního zboží činí záruční doba 24 měsíců od převzetí zboží, není-li na webovém rozhraní nebo v dokumentech přiložených ke zboží stanovena delší záruční doba. Skryté vady reklamujte bez zbytečného odkladu po tom, co se o nich dozvíte. Nejpozději lze vadu služby reklamovat do 6 měsíců od poskytnutí služby.
Reklamací Vám vyřídíme do 30 dnů od přijetí REKLAMACE e- mailem na kotlejicin@seznam.cz nebo po přijetí písemné stížností na adrese: Topeko24, Palackého 39, Železnice 507 13
Při uplatnění Reklamace na Topný zdroj zapojený do systému náš pracovník dojede k posouzení reklamace. Musí byt umožněný volný přístup k reklamovanému zboží. Technik má právo posoudit způsob vyřízení reklamace výměnou nebo opravou. V případě ze reklamace nebude uznána jako záruční oprava uživatel je vědomý že proplatí večkere náklady spojení s přepravou a hodinovou sazbu technika která činí 300 Kč bez DPH/ hod.
Reklamace na součástky se uplatňuje u výrobců součástek- proto tuto součástku zašlete spolu s reklamačními dokumenty( záruční list, faktura o koupí kotle, potvrzení instalace) a popísem poruchy na adresu: Palackého 39, Železnice 50713 a my Vás budeme informovat o průběhu reklamace a způsobu její vyřízení nejpozději do 30 dnů.