Před uskutečněním nákupu na stránkách www.topeko24.cz doporučujeme, aby se kupující důkladně seznámil s následujícími informacemi. Dokončením objednávky kupující potvrzuje seznámení a odsouhlasení obchodních podmínek.
Prodejce je Natalia Holubová obchodní jméno TopEko24 se sídlem Palackého 39, Železnice 50713, Česká Republika, zapsaná do rejstříku podnikatelů pod číslem KRS 0000704634, s číslem IČO 04470346, DIČ CZ8151229944, Zapsaná v MuJc/2015/26062/ZU/7 Sp.zn.
dále jen Výrobce ( jedná na základě právního vztahu z výrobcem topného zdroje a zastupuje výrobce v České Republice, jedná jeho jménem na základě platných zákonu v České Republice)
Obchodní podmínky- ve zkratce:
Před objednávkou se nás neváhejte zeptat na otázky, které Vás zajímají.
-
Objednávka je závazná, a při jejím zrušení účtujeme 50% z částky ( Kotel, krb atd. se vyrábí na míru dle Vaší objednávky, doprava do skladu v Česku a manipulace přináší další náklady).
-
Účtujeme zálohu při objednávce- 50% není-li dojednáno jinak .
-
Po naskladnění na skladě v Česku, Vás budeme telefonicky kontaktovat a domluvíme s Vámi den a čas dodání.
-
Při platbě v hotovosti Vám podtvrdime platbu pokladním dokladem.
-
Zboží Vám doručíme na adresu dodaní na vratné euro paletě. Připravte paletu k vracení nebo za ní zaplaťte 350 Kč.
-
Řidič není povinen zboží stěhovat do kotelny, je to zcela na dohodě mezi zákazníkem a řidičem. Při této manipulaci se účtuje manipulační poplatek od 3000 Kč (záleží na terénu a predispozici např. kotelny). Proto prosím zajistěte další osoby na tyto úkony.
-
Při dodaní tepelné techniky s dopravou TOPEKO HOME nebo TOPEKO CAR, můžete objednat montáž topného zdroje u řidiče./ Neplatí, když zboží je dodáváno externím dopravcem, napřiklad DHL/ Toto zboží dováží proškolený instalatér, který na místě může udělat nezávislou odhadovanou kalkulaci.
-
Při předání zkontrolujte kompletnost dodání a podepište předávací protokol.
-
Při instalaci pracujeme výhradně se svým materiálem, který máme od spolehlivých dodavatelů.
-
Potřebujete poradit s dotací? Rádi Vám pomůžeme se zpracováním a zapsáním do KOTLIKOVÉ DOTACE. Máme výrobky zapsané v seznamu dotovaných výrobků.
Práva a povinnosti kupujícího a prodávajícího se řídí těmito obchodními podmínkam a obecníma obchodnímá podmínkami více zde
https://topeko24.cz/content/18-vseobecne-obchodni-podminky
V ostatních případech se řídí platným Obchodním zákoníkem.
Záruční podmínky:
Záruční podmínky jsou vždy shodné se záručními podmínkami výrobce daného výrobků.
ZBOŽÍ ZAKOUPENÉ NA JINÉM ÚZEMÍ EU OD JINÉHO OBCHODNÍHO PARTNERA VÝROBCE, NEPODLÉHÁ ZÁRUCE V ČESKÉ REPUBLICE. TAK JE UVEDENO V ZÁRUČNÍCH PODMÍNKÁCH. NAŠE FIRMA NENESE ŽÁDNOU ODPOVĚDNOST ZA SHODNOST S NAŠÍM VÝROBKEM, ANI ZÁRUKU NAD TÍMTO ZBOŽÍM!!! NA TOTO ZBOŽÍ NELZE UPLATNIT NAŠE DOTAČNÍ KÓDY. Záruku dodáváme jen na zboží zakoupené u naši společností.
Montáž musí provádět oprávněný instalatér.
-
Výrobce poskytuje na hořák záruku po dobu 2 let od prvního uvedení do provozu, nejpozději však do 1 měsíce od data nákupu.
Výrobce může podmíněně prodloužit záruční dobu na 3-5 let za následujících podmínek:
- u krbu a kotle se směšovacím ventilem nebo kotlovým čerpadlem, chránícím před teplotou vratné vody pod 50°C, který je namontovaný oprávněným instalatérem, výrobce poskytuje 5 let záruku na těsnost tělesa kotle (dle typu kotle a výrobce)
- byl nainstalován a první spuštění bylo provedeno autorizovaným instalátorem
- provádění následných pravidelných kontrol autorizovaným instalačním technikem po 12-36 měsících provozu, dle informaci uvedených v záručním listě konkretního produktů
Na zásobník vody namontovaný oprávněným instalatérem
-
2-5 let záruku na těsnost tělesa zásobníku (dle typu zásobníku a výrobce)
Na tepelné čerpadlo namontované oprávněným instalatérem
-
5 let záruka
VEŠKERÉ VAŽNĚJŠÍ OPRAVY PROVÁDÍ AUTORIZOVANÉ SERVISNÍ STŘEDISKO
Podmínky záruky:
□ vlastnictví správně vyplněné záruky
□ doklad o koupi
□ montáž a první uvedení do provozu autorizovaným instalačním technikem
□ autorizovaný instalační technik provádí záruční kontroly placené uživatelem
□ povinné předložení kopie prvního protokolu o uvedení do provozu instalačním technikem
□ povinné vrácení souhlasu se zpracováním údajů GDPR poštou nebo elektronicky
□ povinné předložení kopie DOKLADU O KONTROLE KOTLE( REVIZE) dle zákona 201/2012 SB paragraf 17 odst. 1, písm. h) poštou nebo elektronicky
Záruka se nevztahuje na:
□ poškození způsobené nesprávným skladováním nebo přepravou zařízení
□ poškození způsobené vadnou montáží a prvním spuštěním
□ škody způsobené nesprávným provozem zařízení a použitím nevhodných paliv
□ závady způsobené nesprávně konstruovaným topným, komínovým a ventilačním systémem
□ poškození způsobené faktory mimo kontrolu výrobce (včetně: povodeň, požár, elektrické rázy atd.)
□ spotřební díly podléhající opotřebení
Záruka se nevztahuje na součásti podléhající opotřebení během používání kotle a to na šnek, deflektor, těsnění, rukojeť, keramické vložky, ložiska, zápalky, závěsy, závity a lakové nátěry.
Pro uplatnění záruky připravte potvrzený záruční list, kopii revizní zprávy, kopii uvedení do provozu oprávněnou osobou nebo doklad o koupi anody u zásobníku a fakturu o koupi.
Záruka propadá v důsledku:
□ výměny rozbitých dílu identifikující zařízení
□ opravy neoprávněnými osobami
□ změny součástí zařízení (provádění vlastních úprav)
□ ztráta nebo zničení záruky
□ záruka na zahraničních trzích platí pouze v případě, že je zakoupena od autorizovaného distributora působícího v dané zemi, jinak je záruka neplatná
Reklamační řád:
U nepoužitého spotřebního zboží činí záruční doba 24 měsíců od převzetí zboží, není-li na webovém rozhraní nebo v dokumentech přiložených ke zboží stanovena delší záruční doba. Skryté vady reklamujte bez zbytečného odkladu po tom, co se o nich dozvíte. Nejpozději lze vadu služby reklamovat do 6 měsíců od poskytnutí služby.
Reklamací Vám vyřídíme do 30 dnů od přijetí REKLAMACE e- mailem na kotlejicin@seznam.cz nebo po přijetí písemné stížností na adrese: Topeko24, Palackého 39, Železnice 507 13.
Pro uplatnění reklamace u zásilky s poškozeným obalem postupujte následovně:
Zásilku můžete od řidiče převzít, musíte však informaci o poškození uvést do skeneru řidiče (převzetí s výhradou).
Pokud jste převzali zásilku, jejíž obsah je poškozen a obal při převzetí nejevil známky poškození, je nutné reklamaci nahlásit přes webový formulář u přepravce, a to do 7 kalendářních dnů od doručení zásilky. Pro vyplnění formuláře budete potřebovat fotografie zásilky, obsahu, výplně a obalu včetně všech etiket, které na zásilce jsou, a přiložte prodejní fakturu. Tyto fotografie jsou povinnou přílohou při uplatnění reklamace.
Při uplatnění Reklamace na Topný zdroj zapojený do systému, dojede náš pracovník k posouzení reklamace. Musí být umožněn volný přístup k reklamovanému zboží. Technik má právo posoudit způsob vyřízení reklamace výměnou nebo opravou. V případě, že reklamace nebude uznána jako záruční oprava, uživatel si je vědom toho, že proplatí veškeré náklady spojené s přepravou a hodinovou sazbu technika která činí 300 Kč bez DPH/ hod.
Reklamace na součástky se uplatňuje u výrobců součástek, proto tuto součástku zašlete spolu s reklamačními dokumenty( záruční list, faktura o koupi kotle, potvrzení instalace) a popisem poruchy na adresu: Palackého 39, Železnice 50713 a my Vás budeme informovat o průběhu reklamace a způsobu jejího vyřízení nejpozději do 30 dnů.